Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017







ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΕΛΚΗΘΡΟΥ (ΑΠΌΣΠΑΣΜΑ)
.....................Με άκουσες? Είμαι αλλιώτικος από τη νύχτα αυτή
Αλλιώτικος
Από το μαλακό και φωτεινό της κρεβάτι.
Το σώμα μου είναι η κουβέρτα μου, ύφασμα
που με το αίμα μου έραψα τις κλωστές του.
Χάθηκα και η περιπλάνηση ήταν στο σώμα μου μέσα...
.........................................................................
Με αναγνώρισες; Το σώμα μου είναι η κουβέρτα μου,
ο θάνατος άσμα μου και παλάτι των τετραδίων μου,
το μελάνι είναι τάφος και προθάλαμος,
υδρόγειος σχισμένη από την θλίψη
που μέσα της γέρασε ο ουρανός,
μαύρο έλκηθρο που σέρνουν τα κλάματα και οι οδύνες.

Θάρθεις μαζί μου;Το σώμα μου είναι ο ουρανός μου,
Ορθάνοιξα τους διαδρόμους του διαστήματος
σχεδίασα πίσω μου τα βλέφαρά μου,
δρόμοι που οδηγούν σε αρχαίο είδωλο.
Θάρθεις μαζί μου? Το σώμα μου είναι ο δρόμος μου.

ΑΔΩΝΙΣ
Χρονικό των κλαδιών
μτφρ:ΔΗΜΗΤΡΗ Τ. ΑΝΑΛΙ
ΕΚΔ:ΙΝΔΙΚΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: